Re: Dostawcy inetu w Krakowie

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_dragon.devel.raszyn.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:51:42 MET DST

In article <aon6qd$rgm$1_at_news.tpi.pl>, Paweł Świrek wrote:

> - Autocom (kablówka) ma siedzibę nie tak daleko od siedziby firmy w której
> robię (drugi koniec ulicy) i ... "nie opłacało się im prowadzić kabli".

> - Pozostałe oferty okazały się być drogie. Mam gdzieś ofertę łącz
> radiowych, ale ceny są straszne. Za łącze o parametrach zbliżonych do SDI
> cena jest rzędu 1000 zł lub więcej przy gwarantowanym (podobno) wysokim
> QoS. Muszę odnaleźć te materiały, żeby podać, co to za firma. Wiem, że mają

Niemogłeś dorwać admina z kablówki i zapytać go o radiówkę ?

Ja się przymierzam do ciekawego układu: kupuję sprzęt (2xAP) a świadczący
usługę powoli płaci mi dostępem i gdy inni zaczną korzystać z tych AP to
wykupi je na własność. A na TPSA 4 rok czekał nie będę. Skoro się nie
opłaca im ruszyć pupy z fotela do magazynu gdzie półki leżą i terminale
HIS to warto samemu coś z tym uczynić.

hunter

ps. wieś, ludność szacowana na 7000 osób Położenie: 20°55'E - 52°08'N
p.ps. jacyś chętni z mojej okolicy ??? :)))

--
Krzysztof Drewicz
hunter_at_pld.org.pl