Re: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke)

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_spamm.mmetalab.unc.edu)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 10:24:55 MET DST

--->[Quoting Sergiusz Pawlowicz <ser_at_metalab.unc.edu.spam>:]

> --->[Quoting Szymon <szymonunion_at_wp.pl>:]

> Chciałbym wyraźnie powiedzieć, że masz wyjątkowe szczęście.
> W moim przypadku scenariusz ma się następująco:
>
> 1) 0800102102 - przyjęcie zgłoszenia, wyznaczenie daty instalacji.
> 2) w dzień instalacji pobudka telefoniczna, że brakuje jakichś
> pierdół formalnych - numer pesel czy coś takiego,
> 3) godzinę później następny telefon - regon,
> 4) godzinę później następny telefon - nip,
> 5) zbliża się godzina instalacji, mija, cisza,
> 6) 0800102102 - nie wiedzą, czemu monter nie przyszedł,
> [...]

Zatem po kilku telefonach popędzających panowie przyszli trzy godziny
po czasie - niestety łącze po stronie centrali nic o mnie nie wiedziało.
Komórki w ręce i okazało się, że to warszawka zawaliła, i technik z
warszawki będzie dopiero za godzinę. Jeden z monterów na miejscu zrobił
kabelek 10BaseT, ale niestety po jego wyjściu okazało się że źle,
musiałem go sam od nowa zakończyć RJ45. Drugi z panów był tak miły, że
zadzwonił, co podkreślam, gdyż był już piątek godzina 19, od siebie z
domu do warszawki, gdzie wybłagał uruchomienie mojego konta neo+.
Po kilkunastu minutach walki z softem do linuxa - udało się!! Mam neo+,
od 15 godzin działa niezawodnie.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info