Re: Dostawcy inetu w Krakowie

Autor: mrooveq_at_mrooveq.eu.org
Data: Fri 18 Oct 2002 - 14:15:42 MET DST

In article <aon6qd$rgm$1_at_news.tpi.pl>, Paweł Świrek wrote:
> TPSA na modemie. A i teraz łącze to lubi padać.

> Mam gdzieś ofertę łącz
> radiowych, ale ceny są straszne. Za łącze o parametrach zbliżonych do SDI
> cena jest rzędu 1000 zł lub więcej przy gwarantowanym (podobno) wysokim
> QoS. Muszę odnaleźć te materiały, żeby podać, co to za firma. Wiem, że mają
> 2 przemienniki - 1 w Łęgu na kominie a drugi na Biprostalu.
Krakowski Komercyjny Internet? oni chyba tam maja, ale nie jestem pewien

> Słyszałem
> jeszcze o kilku innych dostawcach internetu przez radio, ale nie mam
> pojęcia, jak to funkcjonuje.
Oprocz tego radio w Krakowie daje jeszcze oczywiscie Pro-Futuro, Tele2
oraz Internet Polska, a z tego co wiem Profnet przymierza sie do rozpoczecia
takiej dzialalnosci.

Osobiscie w mojej sieci korzystam z uslug Bankowego Centrum Informatyki
i pomimo tego, iz faktycznie sa drozsi od innych ISP, a i tak ponad dwa
razy tansi niz BDI Netii, to moge ich tylko pochwalic - odkad skonczyly sie
problemy ze strony TPSA (btw - Grupa Pomiarowa w Krakowie jest bardzo mila :)
to mieli chyba tylko raz faktyczna awarie, ze az zadzwonilem sie zapytac
co sie dzieje.

Pozdrawiam
Adam Frankowski