Re: POLPAK T (stary ciag dalszy) - komunikat techniczny z Krakowa

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 14:16:29 MET DST

Użytkownik "Marcin Szczygielski" <marcs_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> obiecalem, ze bede pisal o mojej syzyfowej potyczce z TPSA. A więc
> otrzymalem oficjalne pismo w sprawie mojej reklamacji. Otóż cały problem
> jest przejściowy, spowodowany uruchamianiem nowego POLPAKA.

Dobry tekst :-/
Przed chwilą przejściowo, po raz kolejny wysypał się router wirtualny
do.kra-cen3.z.kra-r1.tpnet.pl.
A od rana występują "przejściowe problemy" z niektórymi łączami:
WARNING: Loss of signal, SNR : 17.555 dB
WARNING: Loss of signal, SNR : 17.291 dB
WARNING: Loss of signal, SNR : 17.437 dB
Jak to się nazywa ? "Łącze podkładowe, o parametrach umożliwiających budowę
kanałów cyfrowych, o przepływności...".
W sumie nie ma o czym mówić - dzień jak co dzień :->
Ciekawe, czy wieczorem znów zobaczę panią Czubówną... ?

Z#