POLPAK T (stary ciag dalszy)

Autor: Marcin Szczygielski (marcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 08:36:19 MET DST

obiecalem, ze bede pisal o mojej syzyfowej potyczce z TPSA. A więc
otrzymalem oficjalne pismo w sprawie mojej reklamacji. Otóż cały problem
jest przejściowy, spowodowany uruchamianiem nowego POLPAKA. Jednakże aby
poprawić sobie jakośc łącza ( mam 2048 EIR i 16 CIR) zaleceją zakup CIR MIN
64 z rabatem 10% do czasu, az nie przejde na nowy polpak gdzie stosunek cir
/eir jest jak wiemy 1/32 . Niestety nie mogą udzielic mi rekompensaty
pienieznej za zla jakosc lacza, gdyz lacze samo w sobie bylo sprawne.KONIEC.

marcin