Re: Jaka firma zainstaluje internet radiowy (warszawa)

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_dragon.devel.raszyn.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 08:35:06 MET DST

In article <Xns92AAB049324A8brownsun2khotmailcom_at_193.219.28.2>, Max wrote:
> "Jacek Olbrys" <jacek71_at_f2virt.onet.pl> wrote in

> hmm a co macie do tele2 moi koledzy maja wykupiny pakiet i dziala
> fakt ze drogo 380 zeta za 64 kbit na sek ale dziala bez problemu
> juz pol roku

A ile jeszcze podziała ? Ale na poważnie: psa na spacer i niech węszy po
osiedlach ASKów, anten, kabli na zewnątrz. Jeśli się nie uda: pytasz po
kolegach. Dalej bierzesz aktualną tepsową książkę telefoniczą i
grepujesz po nazwach sąsiadujących ulic i '[Tele]informatyczne usługi',
sieci, budowanie. A w międzyczasie możesz przejechać się z notebookiem i
kartą 802.11 + dobra sektorowa antena i skanować pasmo, od razu będziesz
miał pomiary.

> MAx
hunter.

--