Re: Jaka firma zainstaluje internet radiowy (warszawa)

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 08:36:03 MET DST

Witam.

Max pisze:

> hmm a co macie do tele2 moi koledzy maja wykupiny pakiet i dziala
> fakt ze drogo 380 zeta za 64 kbit na sek ale dziala bez problemu
> juz pol roku

Mam pakiet BUSINESS (CIR=MIR 64 kb/s) i niedawno dowiedziałem się, że od
marca Tele2 ma w ofercie pakiet BASIC, czyli max. 512 kb/s (oficjalnie
bez żadnego CIR-u, nieoficjalnie CIR 32 kb/s). Przełączą mnie od
pierwszego, jak ktoś będzie chciał wiedzieć jak chodzi to zapraszam na
priva.

Do Tele2 nic nie mam, jestem ich klientem od stycznia 2oo1 i ostatnio
działają dość przyzwoicie (Warszawa-Mokotów, węzeł bodajże na Dworkowej
- od wakacjach nie mieli żadnej awarii, zdaje mi się).

Pozdrav
-- Shot

--
"Muszę sobie programik do wycinania zbędnych wyrazów napisać. Jak napiszesz
jeden wyraz albo zdanie za dużo to się zawsze przypiepszą do niego."