Re: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 11:28:49 MET DST

"Radoslaw Ostrowski" <rostrowski_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in

/ciach../

> Naprawic neostrade zgodnie z sugestiami np Gazety Wyborczej.
> Po pierwsze - zlikwidowac protokol PPPoE i wszelkie objawy Wanadoo
> czyli zdeinstalowac neostrade!

Widze, ze Pan Stanislawski jest niezlym dziennikarzem - najpierw czyta News (o
RASPPPOE pisalem gdy tylko rozpoczely sie instalacje Neo+), a potem tlumaczy
instrukcje od tegoz programu i po drobnej modyfikacji robi z tego artykul :-)

Prosze uswiadom sobie, ze problemy z Neostrada Plus wystepuja NIEZALEZNIE od tego
czy uzywa sie RASPPPOE, Wanadoo czy np. MacPoET na Maku ! Pisalem o tym kilka dni
temu. Neostrada chrzani sie niemilosiernie, coraz ciezej jest mi nawiazac dzialajace
polaczenie, coraz czesciej rozlacza bez przyczyny.

Wojtek