Re: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.SP.AMedu)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 11:41:38 MET DST

--->[Quoting darecki_at_wytnij.sobie.to <darecki_at_wytnij.sobie.to>:]

> Tekst ten dosc trafnie opisuje dzialania TPSA, ale o
> tym wiadomo juz od dawna. Czytajac takie maile zawsze
> zastanawiam sie co kieruje tymi, ktorzy topia tam swoja
> forse.

Może brak wyboru? Słyszałeś o monopolach?

Ja mam wybór - mogę podłączyć neo+ bezpośrednio do TP, albo do
sieci osiedlowej podłączonej do TP.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info