Re: Polaczenie z UK

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 10:56:41 MET DST

Użytkownik ":: [rw] gericotel ::" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości

> ogolnie pytam, nie mam tutaj w tym momencie jakiegos konkretnego
> operatora. powiedzmy chcialbym aby ruch do UK byl ok. dostalem info od
> it.pl (partnersi) oraz futuro. Sadze ze te dwie firmy cos maja
> ciekawego do zaproponowania.

Nie można nic globalnie powiedzieć o całym UK. Globalnie UK to jest taki
węzeł, że wszyscy operatorzy Tier-1 maja tam bardzo grube rury. Zależy do
której sieci chcesz się konkretnie dostać, czyli jakie styki ma ta właśnie
sieć. Ja miałem przykład z klientem, który potrzebował stabilne parametry
połączenia z centralą w Londynie i wyszło mi, że działało to o wiele lepiej
przez tepsianą Telię niż przez Ebone'a, a więc dokładnie odwrotnie niz
oczekiwałem. A teraz, gdy połączenie do nich przez Telię idzie mi via
Futuro, to w ogóle jest rewelacja. Ale do innej sieci Sprint może dawać
lepsze rezultaty.

Z#