Re: Polaczenie z UK

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 13:43:53 MET DST

"| (rw) gericotel |" <no_at_spam.com> wrote:
> ktory z polskich operatorow internetu ma najlepsze polaczenie z Wielka
> Brytania ?

Np. Telia (łącza ma Polpak i paru innych operatorów) jest obecna
w londyńskim węźle międzyoperatorskim (LINX), oraz bezpośredni
styk z BT. Ale jakiś inny operator może mieć routing do Polski
przez dajmy na to Koreę i nic styk z BT Ci nie da.

Powiedz jakiego operatora w W. B. masz na myśli, to będzie
można coś więcej powiedzieć.

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.