Re: Internet w okolicach Piaseczna DŁUGIE!

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 17:46:01 MET DST

"PolQba" <pegazqba_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> jezeli jestes na centrali w BOK03 ul Tadeusza Kościuszki 33 to mozliwosci
> SĄ!!!!
> potwierdza to technik (z tej centrali), moj kolega (kozystajacy z tej
> centrali) bo juz ma (są 2 pułki i zadedwie 15 osob z NEO+), oraz jedna z
> dwuch pań z BOK'u (patrz mój post sprzed kilku dni) lecz niestety na 0800
> twierdzą, że mozliwości nie ma :P

Potwierdzam istniejące możliwości w Piasecznie, w poniedziałek zainstalowali
mi Neo+, wcześniej miałem SDI ponad pół roku.
Neo+ to tak od połowy sierpnia jest możliwe w Piasecznie. Oczywiście
trzymałem rękę na pulsie i złożyłem wniosek bezpośrednio w BOKu.
Miał ktoś w ciągu tygodnia się zemną skontaktować.
Odczekałem dwa tygodnie, oczywiście nikt nie zadzwonił.
Poszedłem do BOKu a tam na mnie jak na wariata patrzyli =8-O
SDI ??? ktoś ma SDI w Piasecznie???!!! Neostrada+ ???? nikt nie słyszał. Mój
wniosek wyparował.
Baba (czemu baba - czyt. dalej) wzięła moje dane i stwierdziła że wniosek
musi być już w Warszawie i ona się wszystkiego dowie i zadzwoni do mnie.
Następnego dnia bez czekania na telefon od baby, poszedłem do BOKu zapytać
baby co jest z moim zamówieniem. BABA oczy tylko zrobiła i nie pamiętała
mnie, sprawy, kompletnie nic.
Zadzwoniłem więc na infolinię aby samemu przekonać się co jest z moim
zamówieniem i czy rzeczywiście jest w Warszawie. Okazało się że oczywiście
nie ma. Złożyłem więc kolejne zamówienie telefonicznie bezpośrednio w
infolinii. Dostałem termin 23 września. Monter nawet 2 dni wcześniej dzwonił
umawiał się na konkretną godzinę itp. Jak możnabyło się spodziewać, nie
pojawił się.
Dzwoniłem do infolinii gdzie poinformowano mnie że nie zostało wystawione
zlecenie na kasację usługi SDI.
Drugi termin 7 października. Wkurzyłem się że przez niedopatrzenie w TPSA
muszę czekać jeszcze dwa tygodnie.
30 września zadzwoniła kolejna BABA informując mnie że instalator przyjdzie
18 października!!!
Nie wiedziała że pierwszy termin upłynął 23 września a drugi to 7
października.
W końcu ustaliła że może mnie wcisnąć na 14 października.
Po paru godzinach zadzwoniłem do infolinii z zapytaniem czemu tak a tam
powiedzieli mi że nikt od nich nie dzwonił, nic nie wiedzą o zmianie
terminów i dalej w systemie mają 7 październik.
Huh.
Jeszcze dla pewności 4 października dzwonie do infolinii a tam mnie
uprzejmie informują że termin jest ustalony na 14 października!!!
No kołomyja. Po czym oczywiście monter zjawia się 7 października.
Szczęście w nieszczęściu że córka mi zachorowała i żona z nią była w domu bo
monter nie miał wyznaczonej godziny przy zamówieniu (a zawsze w każdej
rozmowie podawałem 18-20 co okazuje się mogło być przyczyną braku montera bo
jak on sam twierdzi "my w tych godzinach nie pracujemy").
Jeśli nikogo nie byłoby w domu to pewnie i do listopada czekałbym na Neo+
Po tym jak odpaliłem wieczorem tą Neostrade padła cała sieć szkieletowa!!!
Jak pech to pech.
I tu mam do czytających me wypociny jeszcze ludzi pytanie.
Mając SDI mogłem sobie spoko komfortowo grać w Counter Strike po necie.
Po przejściu na Neo+ (i po tej nieszczęsnej awarii sieci) mam praktycznie na
każdym serwerze duże opóźnienia, choke i loss.
Czy to może być związane z tą awarią sieci czy to wina mojego Neo+ czy może
na wszystkich Neo+ jest taki syf.

--
Pozdrówka
Robert Kowalski