Re: Polpak-T i p.i.k

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 11:56:44 MET DST

Użytkownik "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <Przemyslaw_at_Gambit.Gubernat.NET>
napisał w wiadomości
> Ostatnio zauważyłem że TP S.A. pisze na p.i.k dość wyrywkowo.

U mnie w Krakowie permanentnie kładł się jeden routerów wirtualnych.
Oczywiście ani słowa na p.i.k., mimo że przerwy sięgały godziny. Od około
tygodnia jest spokój, lecz z kolei obserwuję również to, o czym jest
wszędzie głośno, czyli straty pakietów na routerach dostępowych nie mające
korelacji z obciążeniem dołączonego interfejsu.
Pewnie ktoś zaraz rzuci jakąś przytomną uwagę o CIRze :p

Z#.