Re: Polpak-T i p.i.k

Autor: Marcin Szczygielski (marcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:16:04 MET DST

> U mnie w Krakowie permanentnie kładł się jeden routerów wirtualnych.
> Oczywiście ani słowa na p.i.k., mimo że przerwy sięgały godziny. Od około
> tygodnia jest spokój, lecz z kolei obserwuję również to, o czym jest
> wszędzie głośno, czyli straty pakietów na routerach dostępowych nie mające
> korelacji z obciążeniem dołączonego interfejsu.
> Pewnie ktoś zaraz rzuci jakąś przytomną uwagę o CIRze :p
>
> Z#.
HMM, i tu musze się przyznać ,że dałem za wygraną.
I zlożyłem podanie na "nowy" Polpak Frame/ATM z obowiązującym CIREM 1/32
czyli do 2 MB CIR 64 .
Jest "promocja" za 1 zl . Pan powiedzial ,że teraz to bedzie hulac. Calosc
bedzie mnie kosztowac 340 zl wiecej.
Dam znać. Na razie bez zmian, czyli kaszana.

Marcin Szczygielski