Re: Ripe - podanie o IP

Autor: Pawel (pawel_at_menelnet.eu.org)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 14:15:48 MET DST

Użytkownik "Konrad Madej" <kmadej_at_mion.elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Pawel <pawel_at_menelnet.eu.org> wrote:
>

> LIR to jest organizacja (firma), ktora ma podpisana umowe z RIPE i dzieki
> temu moze korzystac z ich uslug.

> Wszelkie informacje na temat uzyskania statusu LIR znajdziesz na:
> http://www.ripe.net/ripencc/new-mem/
>
> Pytanie tylko czy Ci jest potrzebne bycie LIRem?
> Mysle, ze na poczatku jezeli ISP jest maly to niekoniecznie.

"Dzieki za cierpliwosc, mam nadzieje ze jeszcze mi pomozesz"

oki wszytsko super, ale moze zle zaczalem
wiec jeszcze raz
od mojego dostawcy mam 8 adresow, i wiecej nie da, (i to jest naprawde jego
jedyny minus-bo lacza ma super) wiec aby zaczac dzialalnosc musze miec
conajmniej 255 adresow ip, wiec wyslalem podanie (zgodnie z formularzem) na
hostamster_at_ripe.net i przyslalo mi cos takiego:

has been received at the RIPE NCC.

The RIPE-NCC hostmaster distribution robot has extracted the following
additional information from it:

   This is a normal email.
   RegID: No valid regids in Message
   Ticket Numbers: No ticket number in mail

************************************
* We will NOT handle this message. *
************************************

This ticket has been closed. It is of type NOREGIDBOUNCE.

wiec zaczalem szukac gdzie moge zdobyuc Ticket Number
chyba znalazlem na http://www.ripe.net/ripencc/new-mem/application-form.html
w kazdym razie przyszedl mi TICKET NUMBER
odeslalem ten sam formularz przydzielenia ip z tym numerem i wrucilo takie
cos:
has been received at the RIPE NCC.

The RIPE-NCC hostmaster distribution robot has extracted the following
additional information from it:

   This is a normal email.
   RegID: No valid regids in Message
   Ticket Numbers: NCC#2002100481 Valid

We will handle this message.
It is of type TICKET.
It concerns an ongoing request.

For information on how we decide to process requests and
what we do with them, see:

pytanie:
czy to dobrze czy zle?:)
i jeszcze jedno najwazniejsze: ILE SIE ZA TO PLACI ?:)