Re: Polpak po 11 wrzesnia

Autor: Wojtek Wasik (w-cool_at_pac.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 06:34:15 MET DST

Jarek wrote:

> Witam.
>
> Nie wiem czy jest jakis zwiazek z wydazeniami z minionego roku (pewnie nie
> ma), ale od tej daty w obecnym roku pingi na moim SDI sa przez caly
> tydzien tragiczne. Sytuacja poprawia sie conieco w soboty i niedziele.
> Transfery na laczu sa rowniez zanizone i czesc pakietow wysylana jest w
> kosmos. Polpak ma jakas awarie (zmiane konfiguracji?) do ktorej sie nie
> chca przyznac, czy co ? Dzwonienie do tepsy nic nie daje (twiedza ze
> wszystko jest ok)
ano mam cos podobnego, od tamtego czasu pakiety wychodza... ?? ale nigdzie
nie docieraj..., transfer czasami jest ok jesli chodzi o ciagniecie plikow
to jest :( a np. zeby sobie w quake juz pograc to ping jest powyzej 150,
500 :> dzwonilem rowniez do tpsa, odp. mi tak "my nic niwiemy unas jest ok"
to jest juz troszke dziwne, bo zauwazam ze ma to coraz wiencej osb.

Wojtek Wasik <w-cool_at_pac.pl>
http://w-cool.pac.pl <home>
http://nevillon.pac.pl <Nv*DT>