Re: PLC - cos wiadomo?

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 13:25:29 MET DST

On Wed, 25 Sep 2002 22:43:32 +0000 (UTC), alex_at_bofh.org.pl wrote:

> To zapłać komercyją stawkę za korzystanie z tychże kabli to mogę się założyć
> że szybciorem zainstalują ci dostęp. Problem jest w tym że ty byś chciał żeby
> to było bardzo tanio.

A uważasz że to co oferuje PLC (oferowało przepraszam) to jest na
zasadach niekomercyjnych ???

Nikomercyjnie to ja sobie moge postawić osiedlówke i się nią opiekować
po to żeby:
1.Zmniejszyć koszty korzystania z Internetu
2.Czegoś się nauczyć
3.Zwiększyć prędkość posiadanego łącza (razem możemy wykupić szybsze
łącze)

Ceny dostępu u operatora telekomunikacyjnego świadczącego usługo
dostępu do Internetu niejako przy okazji powinny być porównywane a
nawet i tańsze jak w PLC

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018