Re: isp

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:12:05 MET DST

On Wed, 4 Sep 2002 19:33:20 +0000 (UTC), "Sebastian Szczepa?ski"
<webmaster_at_upominki.com.pl> wrote:

> Na wstepie witam wszystkich i zaznaczam, ze jestem tu nowy i moje pytanie
> moze wydac sie wam oklepane - ale nie znalazlem go w faq.
>
> Powiedzmy, ze reprezentuje jakas tam siec osiedlowa, mamy zamiar wykupic
> sobie lacze stale i podpiac do nas wieksza ilosc uzytkownikw. Nie chcemy
> tego robic na wariackich papierach, pozatym przy wiekszej ilosci
> uzytkownikow praca spoleczna tez nie jest dobrym wyjsciem. Jesli
> zdecydowalibysmy sie na zalozenie firmy X i rozpoczecie swiadczenia uslug
> ISP to jakich trudnosci nalezalo by sie spodziewac? Jakie koncesje sa
> [...]

pierwszym, zasadniczym i upierdliwym kosztem jest ZUS, bo kazda firma
musi placic ZUS. ZUS jest kosztem stalym niezaleznie od tego czy firma
zarabia czy traci to za ZUS placic trzeba i to jest glowna przyczyna
tego, ze sieci osiedlowe robione spolecznie maja jeszcze jakies szanse
w przyszlosci czego nie mozna powiedziec o pomniejszych ISPs i
kablówkach.

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018