Re: TP S.A. DSL pod nó?

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Sun 22 Sep 2002 - 14:40:32 MET DST

SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> wrote:
: Mi wiesza sie co jakis czas, zwykle rano ok. 9.
: Objawy: wszystkie LEDy swieca jak powinny - na zielono, ale transmisji ni
: ma.
: Jedyny sposob na problem: wylaczenei i wlaczenie modemu
: Zglaszalem to juz conajmniej dwa razy i nie wiedza co sie dzieje, a mam siec
: lokalna
: i jak tylko przestaje dzialac ludzie zasypuja mnie "komentarzami"....

 - Może modem DSL jest uszkodzony, dlatego się zawiesza? Domagać się
   wymiany na inny egzemplarz...

 - Zrobić jakiś patent z przekaźnikiem sterowanym z LPT, odłączającym
   chwilowo zasilanie modemu DSL jeśli zbyt długo nie ma transmisji.

 - Zainstalować dodatkowo jako backup Stabilny Dostęp do Internetu ;)
   (może to tylko ja mam szczęście, ale nigdy nie musiałem resetować
   HiS-NT przez odłączenie zasilania, co najwyżej - bardzo rzadko -
   trzeba restartować PPP, ale system robi to automatycznie).

Marek