Re: Internet w Rybniku.

Autor: Leszek Olszewski (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 19:03:30 MET DST

In article <amfhli$95a$1_at_news.tpi.pl>, =?ISO-8859-1?Q? "Micha=B3" ?=
<michwita_at_NOSPAM.interia.pl> says...

> Nawet jak jestem właścicielem domu?
>
> Pozatym chodzi mi o wysokość abonamentu. Dlaczego _musiałbym_ wg.
> Pahonophelia płacić więcej od ludzi w bloku.
>
> Michał.

Owszem, nawet jesli jestes wlascicielem domu. Teoretycznie bez
pozwolenia budowlanego nie mozesz sobie nawet w ogrodzie grilla
wymurowac. Praktycznie, dopoki siec idzie od domu do domu przez plot to
nie ma sprawy, ale gdy trzeba np. przekroczyc ulice (legalnie) to
zaczynaja sie powazne problemy.

Placic musial bys wiecej, poniewaz dostawca musi poniesc (znacznie)
wieksze naklady aby sygnal do ciebie doprowadzic. Logicznym jest, ze
naklady te w pewnej perspektywie czasowej musza mu sie zwrocic.

Leszek

--
http://www.google.com
Search before you ask.