Re: Internet w Rybniku.

Autor: InternetLine (praca_at_internetline.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 11:14:18 MET DST

Witam

> Owszem, nawet jesli jestes wlascicielem domu. Teoretycznie bez
> pozwolenia budowlanego nie mozesz sobie nawet w ogrodzie grilla
> wymurowac. Praktycznie, dopoki siec idzie od domu do domu przez plot to
> nie ma sprawy, ale gdy trzeba np. przekroczyc ulice (legalnie) to
> zaczynaja sie powazne problemy.
>
> Placic musial bys wiecej, poniewaz dostawca musi poniesc (znacznie)
> wieksze naklady aby sygnal do ciebie doprowadzic. Logicznym jest, ze
> naklady te w pewnej perspektywie czasowej musza mu sie zwrocic.
>
> Leszek

Wydaje mi się, że droższa, to może być aktywacja/instalacja. Powiedzmy, jak
połączenie radiowe (a nie kablem) na te kilka domków, sprzęt + instalacja to
około 800-1000 (na 2.4 GHz - uwolniona na te niektóre urządzenia od WLAN).
Natomiast abonament miesięczny, to już zależy chyba tylko od kosztu łącza
dla provider-a na to osiedle.

Ghost