Re: Na pewno nie jestem sam))) Dlugie

Autor: Czapla (czapla_at_megapolis.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 15:56:34 MET DST

U mnie byla podobna sytuacja (chodzi o Jozefow, tez pod Wa-wa)... wszystko
wygladalo dokladnie tak jak piszesz.. tylko ze u mnie nawet zaden z
dostawcow radiowych nie chcial przyjechac. Upominalem sie .. chodzilem..
dzwonilem do BOK'u przez prawie 13 miesiecy !!.. po 2-3 razy w tygodniu.. za
kazdym razem mowili ze nic nie ma... ale ze napewno kiedys bedzie.
Sprawa zmienila sie kiedy na pocztaku czerwca zaczeli mowic ze ma byc NEO...
ale 2 tygodnie pozniej zmienili zdanie i mowili ze Jozefow to raczej nie..
nie wiadomo kiedy itd. Minely 2 miesiace (zrobila sie polowa sierpnia) i tu
dzwonie do BOK a oni mowia ze Neostrada bedzie za pare dni. Zadzwonili
tydzien poznie... no i po kolejnym misiacu udalo sie... zalozyli Neostrade
!!
Wiec z TPSA jest tak.. ze czesto zmieniaj zdanie.. sam widzisz. Radze poki
co dzwonic do nich.. nalegac.. i czesto sie pytac co i jak. No i warto
sprobowac jeszcze pod 0800102102.. tam czasami jest ktos kto powie kiedy u
Ciebie bedzie NEO.
Trzymam za Ciebie kciuki..!!! Niestety .. nie ma u nas innego wyjscia tylko
dzwonic i dzwonic... ale wydaje mi sie ze powinni u Ciebie zalozyc NEO do
konca roku..

Powodzenia....

Czapla