Na pewno nie jestem sam))) Dlugie

Autor: AM (602238110_at_eranet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 15:14:21 MET DST

Ale mam juz tego dosc.Od kilku lat jade na modemie (dostep przez IP )w
podwarszwskim Piastowie.2 lata temu jak ruszyl program pilotazowy dla SDI
pofatygowalem sie do Centrum Promocji Telekomunikacji i zlozylem swoj akces
z numerem bodajze 7.Potem sprawa przeniosla sie do mojej centrali a tam co
miesiac dowiadywalem sie ze jescze nie teraz zeby zdzwonic za miesiacze juz
uzbrajaja Podkowe-.Pruszkow. Piastow wciaz czekal;Czego ja nie probowalem:
Chello-satelitarnego -padło.Chello kablowe -miesiac upominalem sie o
sprawdzenie warunkow technicznych ale okazalo sie ze koszty przekraczaja ich
oplacalnosc.Ktos na liscie powiedzial o Wavenecie -natychmiast zadzwonilem
ale byli smutni Panowie i stwierdzili ze nie widac nadajnika.Pojawila sie
Sferai (ciagle jest) ale w Piastowie mimo jakio takiego sygnalu praktycznie
transfer stoi.Zdeterminowany zalozylem Satspeed satelitarny i co z tego ze
mam czasami i 2 MB/s kiedy za ogladanie stron i grup(ograniczajc sie-o
reszcie rodziny nie wspomne) bule ponad 200-300 zl do kasy Tepsy (tylko za
internet).Naprawde mozna dostac kota.Wrocilem z wakacji , oczywiscie telefon
do Tepsy i dowiaduje sie z niedowierzaniem ze BEDZIE NEO.W nastepnym
tygodniu twierdza sie ze w pazdzierniku.Ale zaraz po tygodniu ze nie
wiadomo a teraz ze pewnie nie bedzie Neo .Ludzie czy ktos wie jak w
Piastowie w zwyklym domku jednorodziennym mozna miec stale
lacze._Moze_ktos_wie_co_z_ta_Neostrada_w_ _Piastowie? .Nie stac mnie na
IPartners (900 zl /mc) Ale 200-300 zl jestem gotow wylozyc. Wydawalo by sie
ze w centrum Polski blisko "stolycy" nie powinno byc problemu.Ma ktos jakis
pomysl?.

--
Artur Misewicz
rumba_at_it.com.pl