Re: SFERIA - baaardzo ciekawe [lekko dlugie]

Autor: Arcus (arcuss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 10:37:09 MET DST

"Jacek Placek" <jacek_at_asco.neostrada.pl> wrote

> do końca września mogę sobie wybrać
> albo używanie bez abonamentu i opłaty jak w poprzedniej wersji
> albo nielimitowany dostęp za abonament w wysokości 49 zł/miesiąc.

Mam to cudo z anteka i jako nowy klient podpisalem umowe (w sierpniu)
na czas OKRESLONY do konca wrzesnia - internet ryczaltem za 49zl/miesiac.

Uzywam, dziala, wszystko cool, ale przy tych predkosciach jakie mozna
uzyskac to usluga ta nie jest wiecej warta niz te 49zl. Zatem obawiam sie,
ze od pazdziernika gdy cena wzrosnie zdecydowanie (koniec promocji),
to ja wtedy nie przedluze umowy :-)

Pozdrawiam,
Arcus