SFERIA - baaardzo ciekawe [lekko dlugie]

Autor: Jacek Placek (jacek_at_asco.neostrada.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 21:55:47 MET DST

Witam,
Pragnę Panowie i Panie przywołać nie tak dawno poruszany temat firmy Sferia.
Pisałem już jakiś czas temu, że mam darmówkę na internet ze Sferii.
Bardzo fajnie ale ta przyjemność kończy się dla mnie w tę niedzielę.
Zadzwoniłem do BOK-u aby upewnić się co dalej, bo jak wiadomo
w tej firmie co dzień to inne zasady. Panienka powiedziała mi, że:

teraz do końca września nie będę płacił abonamentu a za czas w którym
przesyłam dane będę płacił 0,12zł/min lub 0,08zł/min zależnie od pory dnia.
Natomiast od 1 października wybiorę sobie rodzaj abonamentu (tutaj brak
bliższych informacji o w/w rodzajach).

Coś mi jednak chodziło po głowie, tak sobie siedziałem i kombinowałem
i postanowiłem zadzwoniś jeszcze raz i przedstawić się jako nowy klient
zainteresowany ich usługą. A co - taki byłem. No i proszę, dowiedziałem
się że jeżeli teraz wezmę terminal to:

do końca września mogę sobie wybrać
albo używanie bez abonamentu i opłaty jak w poprzedniej wersji
albo nielimitowany dostęp za abonament w wysokości 49 zł/miesiąc.

No to mnie trafiło.
Zadzwoniłem jeszcze raz, przedstawiłem się, że to ja i kończy mi sie
darmówka i że słyszałem od kolegi że można wybierać i poproszę
abonament 49 i bez dodatkowych opłat i bez limitów.
Jednak - o zgrozo - usłyszałem, że to NIEPRAWDA!
Bo do końca września to mam płacić i abonamet i opłaty za impulsy...

No to ja bardzo proszę osoby, które mają u siebie to "cudo" z antenką
żeby podzwoniły jutro do BOK-u i zasięgnęły języka i podzieliły się
na grupie uzyskanymi informacjami - może być baaaaardzo ciekawie.

A może ktoś słyszał jeszcze coś innego???

pozdrowionka
jacek