Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam linii

Autor: Godryk (attention.spamtrap.here-real.address.in.sig_at_idefix.koti.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 22:49:51 MET DST

Użytkownik "Kowalski Pawel" <argail#nospam_at_histeria.pl> napisał w wiadomości

> Zgodnie z telefonem ktory wykonalem przd chwila do Radomskiej TPSA:
> 1. linia telefoniczna nie jest wymagana do instalacji lacza sdi.
> a. linia telefoniczna w rozumieniu - telefon, nr telefonu, aktywna
linia.

To i owszem. Pytanie tylko, czy istnieje możliwość podłączenia abonentowi
w danym miejscu linii - zwykle okazuje się, że nie...

> b. w przypadku nieposiadania lini, monterzy instaluja takowa od
> najblizszej skrzynki do mieszkania chetnego, koszt wliczony w
> koszt instalacji SDI

O, to mnie zaskoczyłeś! Naprawdę TP S.A. deklaruje, że podłączy linię
gratis?
Ale chyba bez możliwości korzystania z telefonu w takim razie...
I co z abonamentem za linię telefoniczną?

> 2. po zgloszeniu checi posiadania sdi przychodza monterzy i po sprawdzeniu
> warunkow okreslaja termin przylacza.

Stara śpiewka, z której nic nie wynika...

> 3. w przypadku stwierdzenia przez monterow ze all jest ok, max czas
> oczekiwania - 2 mies

Jw.

> Nie wiem na ile jest to prawda - informacje te uzyskalem od
> pracownicy BOK TPSA Radom

No, w zasadzie to samo, co słyszy każdy, kto chce podłączyć
telefon/SDI/cokolwiek.

W stosunku jednak do tego, co mnie mówili kiedyś, kiedy sam chciałem się
podłączyć, to różnica w kwestii podłączania linii... Czyżby rzeczywiście
TP S.A. powstrzymała się od zdzierania kilkuset złotych? Wierzyć się nie
chce... Ale skoro zadzwoniłeś do BOK, to dzięki za aktualne informacje.

--
/godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
***** Uwolnić stałe fizyczne ! *****  (uwaga! - zmiana adresu)