Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam

Autor: Kowalski Pawel (argail#nospam_at_histeria.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 11:05:18 MET DST

 Godryk napisał(a):

> Oczywiście. Chyba, że trafi Ci się jakaś promocja, ale nie
> licz na to za bardzo. I oczywiście za linię telefoniczną
> płacisz abonament...

> Pomijam kwestię czekania na założenie tejże linii.

Zgodnie z telefonem ktory wykonalem przd chwila do Radomskiej TPSA:
1. linia telefoniczna nie jest wymagana do instalacji lacza sdi.
   a. linia telefoniczna w rozumieniu - telefon, nr telefonu, aktywna linia.
   b. w przypadku nieposiadania lini, monterzy instaluja takowa od
      najblizszej skrzynki do mieszkania chetnego, koszt wliczony w
      koszt instalacji SDI
2. po zgloszeniu checi posiadania sdi przychodza monterzy i po sprawdzeniu
warunkow okreslaja termin przylacza.
3. w przypadku stwierdzenia przez monterow ze all jest ok, max czas
oczekiwania - 2 mies

Nie wiem na ile jest to prawda - informacje te uzyskalem od
pracownicy BOK TPSA Radom

--
Paweł "Argail" Kowalski
argail_at_histeria.pl