Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: Godryk (attention.spamtrap.here-real.address.in.sig_at_idefix.koti.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 22:34:23 MET DST

Użytkownik "Lukasz Trabinski" <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> napisał
w wiadomości news:ald6v2$145$1_at_lt.wsisiz.edu.pl...

> U mnie tego nie ma, ale to pewnie dlatego, że mam umowę z okresu
> pilotażowego. Dziwne tylko, że nie przysłali aneksu po zakończeniu tegoż
> okresu.

O, to ich błąd. Ale nie o to tak naprawdę chodzi... (patrz dalej)

> Niestety nie jestem prawnikiem, więc trudno mi się wypowiadać w tej
> kwestii. Jedno jest pewne, jest tu dużo niedomówień i nieścisłości -
> czyli pole do popisu dla prawników w przypadku ewentualnej sprawy. :)

.. bo Twoja, czy innego abonenta, odpowiedzialność, wynika z prawa
cywilnego automatycznie. A oni odcinają się w umowie od jakiejkolwiek
współodpowiedzialności (mają do tego prawo), zrzucając tym samym ewentualną
winę wyłącznie na Ciebie. Oni po prostu znają prawo lepiej, niż abonenci.

Nie jestem prawnikiem, ale pewną wiedzę o prawie posiadłem - możesz jednak
zapytać dowolnego prawnika... Po prostu, tam, gdzie nie ma odpowiedniego
przepisu w umowie, działają normalne przepisy prawa (i nawet nie trzeba
się zastrzegać, że "w sprawach nie uregulowanych Umową mają zastosowanie
odpowiednie przepisy prawa" - to się dzieje automatycznie nawet bez tej
klauzuli). A odpowiednie przepisy w kwestii odpowiedzialności są raczej
jednoznaczne.

[...]

--
/godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
***** Uwolnić stałe fizyczne ! *****  (uwaga! - zmiana adresu)