Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 22:40:03 MET DST

"Lukasz Trabinski" <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote in message

> Niestety nie jestem prawnikiem, więc trudno mi się wypowiadać w tej
> kwestii. Jedno jest pewne, jest tu dużo niedomówień i nieścisłości -
> czyli pole do popisu dla prawników w przypadku ewentualnej sprawy. :)

Ja tez nie, ale mysle ze nalezy tez pamietac o istnieniu kodeksow i ustaw,
regulujacych odgornie pewne sprawy. Prawdopodobnie wykroczenia w sieci mozna
by tez podciagnac pod nie jeden paragraf KC, pod tytulem szkody, wyrzadzanie
szkod itd.

PS. Priv only to Luk: Proponuje sie zapytac kobiety, ktora na naszej uczelni
prowadzi encyklopedie prawa na 1 roku, moze jeszcze ja pamietasz - super
fajna osobka i zna sie na rzeczy, choc moze nie koniecznie zaraz na proxy ;)

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl