Re: polspam.org

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 23:01:16 MET DST

Marcin Krakowiak <m.krakowiak_at_fiber.net.pl> wrote:

> ..chyba tylko Ty jeden, tlumacze:

Ja też nie zrozumiałem.

> klient ktory trafil na taka liste, nie mial szans na odwiedzenie strony http://polspam.org
> bo "problemy z domena"

I?
Przecież to nie PolSpam wyświetla taki komunikat, tylko serwer SMTP, którym
opiekuje się jakiś tam administrator.

> fajnie byloby gdyby machanizm polspamu tylko rejestrowal nowe przypadki a nie udostepnial
> bazy do czasu rozwiazania problemu z domena

Ah tak. I pewnie jeszcze kasował bazy, które były u użytkowników?
Brawo!

> ale uwiez mi, ze sa admini ktorzy sami nie potrafili znalezc gdzie jest teraz to co bylo na
> stronie polspam.org

Więc zgłoś to tym adminom, a nie tutaj.

PS. Wydaje mi się, że najwyższy już czas przenieść dyskusje we właściwe
miejsce, czyli mordplik, gdzie leci FUT.

--
Przemysław Maciuszko