Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 18:28:02 MET DST

W artykule <3D63E99E.50102_at_NOSPAM-irc.pl> Pieta napisał(a):
> Kiepskie sieci widziales na o wychodzi.

Ależ ja nie twierdzę, że 100% sieci takich jest. Natomiast z całą pewnością większość
(>50%). I to jest smutne, bo jeśli chcę korzystać z Kazaa i niczego innego, to w
granicach wykupionej przeze mnie przepustowości powinienem móc, bo za to do cholery
płacę. Cóż, Polska to internetowa dżungla. I między innymi dlatego nie przesiadam się
z SDI na nic innego, bo TP S.A. naprawdę daje mi 112 Kbps i nic nie obcina, a w mojej
okolicy nie znam innego normalnie działającego dostępu do Internetu dla użytkownika
indywidualnego (czyli w podobnej cenie).

--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/