Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Tomek (xyzxyz_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 14:48:48 MET DST

> Zaraz, zaraz... na SDI? ZCTW SDI ma nominalną przepustowość 112kbit/s co
> daje realne transfery rzędu 10 KB/s. Jeśli jakiś program pokazuje CI
> wartości większe to pokazuje bzdury raczej.

Moze to bedzie lamerskie pytanie ale czy predkosc podawana w przepustowosci
lacza to nie to samo co predkosc np. kazaa
Tzn. Myslalem, ze to w p2p to to samo, czyli jak mam lacze 112 kbit/s to przy
pobieraniu czegos mam tez 112?? Ale to pewnie chodzi o bajty i bity, tylko
kiedy mam wiedziec kiedy kb to jest kilo bajt, a kiedy kilo bit ?

Pozdro
Tomek