Re: oszustwo (?!?!)

Autor: tm (take2_at_poczta.fm)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 11:40:44 MET DST

"Tomasz Nowak" <tnowak_at_nospam.netventure.pl> wrote in message

> Na dobrą sprawę powinieneś mieć w umowie wyliczone usługi,
> do których masz gwarantowany dostęp: e-mail, www, ftp, news,
> irc, itd. i na jakim poziomie minimalnego transferu.
> Czy na tej liście jest Kazaa?

Rownie dobrze powinienem miec wypisane pozwolenie na korzystanie z
IExplorera, Opery, CuteFTP czy innych. Ja kupuje lacze o okreslonej
przepustowosci. Wiem, ze nie mam gwarancji maksymalnego transferu, ale moge
sie zgodzic, ze warunkuje go aktualny stan sieci, a nie "widzimisie" ISP,
ktory z zalozenia obcial mi pasmo.
Na szczescie TPSA takich praktyk nie stosuje (chyba "lekko" smieszne byloby,
gdybym kupil lacze np. 1 Mb/s, a w umowie bylby zapis, ze predkosc w
przypadku uzywania programu X bedzie ograniczana do 20 KB/s - kto normalny
skorzystalby z takiej oferty? :)

tom