Otwock i neo+

Autor: HAL (gustaff_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 16:18:17 MET DST

okolo polowy poprzedniego miesiaca doszly mnie sluch ze w warszawie
zakladaja NEO+
tkniety dziwnym przeczuciem wybralem sie do BOKu tepsy. troche sie zdziwilem
jak dostalem do wypelnienia formularz zgloszenia. mila pani powiedziala ze
na przelomie lipca/sierpnia zaczynaja zakladac usluge, a w polowie sierpnia
bede mial juz lacze w domu. czas mija. nic sie nie dziaje. dzis dzwonilem do
BOK-u tpsy w Otwocku (788 38 09). z tego co sie dowiedzialem to dzis
uruchomili ta usluge w Otwocku, a w przeciagu najdalej 2 tygodni mam miec
neo w domu. mam nadzieje ze tym razem beda sie trzymali terminow, chociaz po
tepsie wszystkiego mozna sie spodziewac.

osoby nie zainteresowane przepraszam, ale kilka osob pisalo na ta liste w
sprawie lacz internetowych w otwocku i okolicach i do nich wlasnie jest
skierowany ten post.

--
pozdrawiam
HAL