Re: NASK

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:20:33 MET DST

Bartlomiej Jung wrote:

> Ja moge opisac taki przypadek, bo dotknal firme w ktorej pracuje.
> 3 domeny zostaly przejete przez moja firme na zasadzie cesji domen.
> Firma na ktora byly od poczatku zarejestrowane wkrotce po cesji
> zmienila adres (poinformowala o tym NASK wysylajac list polecony).
> NASK po wiecej niz 2 latach od momentu cesji wylaczyl domeny.

Do zmiany abonenta domeny służy specjalny formularz dostępny na
odpowiednich stronach, o czym można przeczytać w odpowiednim
regulaminie, a nie list _polecony_. Ponadto :

3. Przed wypełnieniem prosimy o sprawdzenie aktualności danych abonenta
posiadanych przez NASK w bazie WHOIS. W przypadku rozbieżności należy
przesłać wniosek uaktualniający dane adresowe.

Więc błąd nie leżał po stronie NASK.

Pozdrawiam

--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE