Re: spam, e-mail itd. w sejmie - a wlasciwie juz w senacie

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 21:20:37 MET DST

"pix" <pix505_at_wp.pl> wrote in message news:ai0is8$qj5$1_at_news.tpi.pl...

> Właśnie poczytałem sobie projekt ustawy i nie bardzo rozumiem, które
> konkretnie zapisy masz na myśli. Mógłbyś to sprecyzować ?

Zacytuje Ci:
Ale z realizacją już jest nietęgo. Inny zapis mówi:
1 . Nie ponosi odpowiedzialno ci za przekazywane dane ten,
kto transmitując dane:
1) nie jest inicjatorem transmisji,
2) nie wybiera odbiorcy informacji
Wygląda więc, że jeśli firma inicjująca spam wyśle zawartość maila do innej
firmy posiadająca baze adresów mailowych, a ta automatycznie przekieruje
wiadomość reklamową do całej bazy, to nikt nie poniesie odpowiedzialności...
Coż za śliczna dziura.... I już cała ustawa jest do niczego

(Calosc tekstu masz na
http://www.telefon.pl/modules.php?name=_News&file=article&sid=1261&mode=flat
&order=0&thold=0)

--
Pozdrowienia, Waldek
 awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl