Re: Jaka to mamy cudowna policje....

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 18:05:51 MET DST

On Thu, 18 Jul 2002 23:23:08 +0000 (UTC), "Mr.FX" <mrfx_at_clan.pl>
wrote:

>ps. A póki co jeśli tamten pan nadawał bez pozwolenia
>to powinien wiedzieć, że za to grozi do 2 lat... Dura
>lex, sed lex. Jeśli na "mój" teren weszłaby jakaś firma
>oferując dostęp do Internetu bezprawnie podczas gdy
>ja walczę z legislacją i o normalność w tym kraju, też
>bym pewnie zgłosił to odpowiednim służbom.

gdyby kazdy myslal tak jak Ty to w Polsce prywatna radiofonia
rozpoczelaby dzialalnosc kilka lat pozniej,a stacje ktore otrzymaly
czasowe zezwolenia (zet i rmf) musialyby zamknac czasowo dzialalnosc
"bo prawo nie nadaza za rzeczywistocia"

--
futszaK
MSISDN 504213565   POTS (59)8339018