Re: Jaka to mamy cudowna policje....

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 01:23:08 MET DST

>Panowie! nie ma się co śmiać.
>Bo to już jest robienie sobie jaj z pogrzebu.
>Umiera polski prywatny Internet.
>Nowa ustawa ma mówić, ze mozna sygnał rozprowadzać
>wew. budynków - czemu?? - to ochrona monopolu TPSA.
>Nie bedzie juz mozna zrobić radiolini do miejscowości
>odległej o 15 km, gdzie nie ma Internetu a ludzie dalej
>muszą korzystać z dial-up'ów. Bo prawo nie pozwala.
>Wszystkie te posunięcia zamiast prowadzić do liberalizacji,
>większej konkurencyjności i dostępności usług.
>Powodują, ze monopolista zostaje monopolistą!

Nie gadałbyś bzdur, tylko się trochę wysilił,
zadzwonił parę razy do pana dyr. Łodziaka z MI,
pana Fice z URTiP i powalczył trochę w dobrej
sprawie. Wysłał jakieś pisemko...
Projekt na stronie MI jest już nieaktualny.

Ehh, ten Usenet... na coraz więcej grupach czytam,
jak ludzie wróżą z fusów, bajki opowiadają... inni
w to wierzą... tak jakby zanikły w nich inne formy
komunikacji niż newsy... to chyba jakaś choroba ;)

ps. A póki co jeśli tamten pan nadawał bez pozwolenia
to powinien wiedzieć, że za to grozi do 2 lat... Dura
lex, sed lex. Jeśli na "mój" teren weszłaby jakaś firma
oferując dostęp do Internetu bezprawnie podczas gdy
ja walczę z legislacją i o normalność w tym kraju, też
bym pewnie zgłosił to odpowiednim służbom.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]