Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 19:40:41 MET DST

rasz napisał(a):
[...]
: > Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
: > z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
: > wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?
:
: ja tam wole sie laczyc w zalu z chinczykami czy kubanczykami nekanymi przez
: ustroj. Oni nie maja wyjscia i albo czyfruja sfoja korespondencje z amnesty
: international albo ida do pierdla (chinskie wiezienie jest pewnie lepszym
: wyjsciem niz zgliszcza). Jakos korporacyjne spasione zaklamane dupska
: obywateli najjasniejszej USA mnie mniej obchodza.

A wracając do sedna sprawy - to czy prawny zakaz szyfrowania powstrzyma
przed jego użyciem terrorystów albo choćby tylko zwykłą mafię ? Śmiem
wątpić. Tego typu zakazy są wymierzone przeciwko szarym obywatelom, aby
łatwiej było ich kontrolować, a pisanie, że to w imię walki z terroryzmem
i inne głupoty to zwyczajne mydlenie oczu.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... On a dark desert highway Cool wind in my hair