Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: rasz (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 12:45:27 MET DST

Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <agquarx_at_venus.ci.uw.edu.pl> wrote in

> Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
> z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
> wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?

ja tam wole sie laczyc w zalu z chinczykami czy kubanczykami nekanymi przez
ustroj. Oni nie maja wyjscia i albo czyfruja sfoja korespondencje z amnesty
international albo ida do pierdla (chinskie wiezienie jest pewnie lepszym
wyjsciem niz zgliszcza). Jakos korporacyjne spasione zaklamane dupska
obywateli najjasniejszej USA mnie mniej obchodza.