Re: ISP szpiegami

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 19:33:48 MET DST

Ryszard Rączkowski wrote:

> Nie przejdzie - swoboda prowadzenia działalności gospodarczej.
> Budki telefoniczne też zklikwidować?

        Koncesje na prowadzenie radiostacji tez nie przeszly? Co do tego
 maja budki telefoniczne? Tak na marginesie - budki telefoniczne juz
 sa chyba na szczescie monitorowane (mikrokamery robiace zdjecie).

> Domagali się obowiązkowego prezentowania wyników wszelkich badań
> naukowych specjalnej rządowej komisji przed podaniem ich do opinii
> publicznej. :-o

        Czemu sie dziwisz? Naukowcow trzeba trzymac zelazna reka. Nie
 mozna pozwolic by jacys przypadkowi naukowcy na przyklad omijali
 zabezpiecznia rzadowych systemow wprowadzajacych porzadek i lad
 spoleczny. Dyscyplina przede wszystkim! Wyobraz sobie, co by sie dzialo,
 gdyby im pozwolic na pelna swobode - horror! Wrocilibysmy do czasow
 komunizmu, a przeciez nie o to nam chodzi. Ty, mam nadzieje, nienawidzisz
 komunistow odpowiednio silnie, bo nie zauwazylismy odpowiedniej
 deklaracji, a to wyglada podejrzanie.

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
The frumious Bandersnatch!'