Re: Jak to jest z domenami.

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 14:45:49 MET DST

"|<4r0|_" <breja_at_go2/antyspam/.pl> wrote in message

> Jakoś nie mogę tego zrozumieć jak to jest z tymi domenami. Powiedzmy
> że wykonałem sobie stronę www i uieściłem ją na serwerze strona ta ma
> adres www.stronanowa.interia.pl i teraz chcę mieć domenę
> www.stronanowa.com co jak i za ile powinienem zrobić. Chodzi mi
> głównie o umiejscowienie tej strony czy może być na interii czy muszę
> wykupić gdzieś sobie miejsce.

Musisz miec albo na osobnym IP, tak ze wywolanie tego IP na porcie 80
spowoduje zwrocenie zawartosci tej strony, badz zastosowac VirtualHosting.
Ani jednego ani drugiego Interia ci nie da.
Ostatnia mozliwoscia byloby zastosowanie maskowanie URLa, ale to nie jest
to, co tygrysy lubia najbardziej - maskowany jest tylko wpis w pasku adresu
przegladarki, reszta juz bedzie szla przez adres prawdziwy.

Pozostaje wiec wykupienie miejsca na strone z mozliwoscia podpiecia domeny.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl