Re: neostrada i co dalej ?

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 00:48:55 MET DST

"Tomasz Jarzynka" <tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl> napisał:

> A wtedy masz 30 dni na jej wypowiedzenie.

Zgadza sie, ale że mam roczną lojalkę na Neostradę, to nie przypuszczam
aby Tepsa pałała chęcią do skrócenia jej z własnej winy. W końcu w
chwili obecnej ma zagwarantowane ponad 400 złotych miesięcznie. Trzeba
by być osłem, aby rezygnować ze współpracy z Neostradowcami.

Rico - Neo512/128 user.
warschau_at_post.pl