Re: A propos cen Neo.

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 08:30:01 MET DST

"Czapla" <czapla_at_megapolis.pl> napisał:

> Nie chca przyjmowac podac o Neostrade..

Niech chcą... nie chcą.
Idziesz, mówisz, że koniecznie chcesz złożyć a jak odmiawiają, to żądaj
pisemnej odmowy złożenia.
Poskutkuje, zobaczysz. Wówczas powiedzą, że "No proszę, Pan złoży, ale
to i tak nic nie da".
Pisemną odmowę wysyłasz do Działu Multimediów TPSA, to oni popychają
Neostradę.

Wiesz, TPSA wprowadziła już dość dawno punktację za obsługę klientów i
jak gdzieś komuś czegoś ktoś odmawia, może się pożegnać z premią. (Może,
nie musi)

> Dodam iz otrzymalem pismo od dyrektora TPSA W-wa
> wschod iz bede mogl miec SDI w
> drugiej polowie b.r. .. mam nadzieje ze mowil prawde :)

Kolekcjonuj takie pisma i ślij dalej do góry. Niechaj czapa TPSA ma
rozeznanie, jak traktują klienta.

Rico.
warschau_at_post.pl