Re: A propos cen Neo.

Autor: Czapla (czapla_at_megapolis.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 23:14:45 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał w wiadomoœci
> [...]
Neo

> zamienicie lepiej te 200 podan na SDI na 50 podan o Neostrade i z tym
> bezposrednio do Jozefiaka (prezez TPSA)
>

> futszaK

Nie chca przyjmowac podac o Neostrade.. bo tej uslugi nie ma (pewnie dopiero
za rok). SDI obiecaja ze bedzie od czerwca.. chyba pozostalo czekac. Dodam
iz otrzymalem pismo od dyrektora TPSA W-wa wschod iz bede mogl miec SDI w
drugiej polowie b.r. .. mam nadzieje ze mowil prawde :)

Pozdrawiam,

Czapla