Re: SDi czy Netia 128kbit BDI Standard

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to)
Data: Wed 22 May 2002 - 23:04:20 MET DST

On Wed, 22 May 2002, Marcin Kuczera wrote:

> a to ciekawe ze na laczu 921kbit mam dokladnie tyle samo chociaz
> teoretycznie powinno byc 8 razy mniej... jak to madralo wytlumaczysz ?

po prostu zacytuje to co powycinales i jeszcze raz sie zastanow nad
pytaniem:
---cytat----
> wolałbym
>
> to jest kwestia modulu obslugujacego ppp
---koniec cytatu-----

i tego sie przyczepilem - na sdi nie bedzie lepiej i NIE jest to kwestia
modulu ppp.

a, ze nasz duzego pinga na 921k, to juz problem softu - inne
systemy/procesorki moga to obslugiwac prawidlowo.
nie samym linuxem czlowiek zyje:-)

> Inna sprawa jest to, ze przy 115200 z 20ms nie zejdziesz, nawet jakbys
> probowal czesciej czytac bufor

pod warunkiem, ze nie ma kompresji (jak na SDI) :-)

> mechanizmow,
> znam

> ok, ale bzdury nie napisalem. Jezeli w tym przypadku lacze bedzie 256kbit to
> ping bedzie 6,5ms, dla 512 3,25ms itd - jednym slowem zalezy wprost
> proporcjonalnie do predkosci przesylu + obsluga przez sterownik. Ale nie ma
> tutaj motywu z periodyczym odczytem bufora, poprostu jak dane wpadna tak
> wypadna.

znowu skopany sterownik???
bo przesylanie synchroniczne od asynchronicznego z punktu widzenia
uart<>procesor bardzo niewiele sie rozni...

pozdrawiam/regards

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg