Re: neostrada i co dalej ?

Autor: Michal Juda (michal_at_NOSPAMpoczta.neostrada.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 17:58:00 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

>Limitów rzeczywiście nie będzie. Co do cen - na razie wszyscy
>spekulują, bo *oficjalnego* info nie ma. Stanieć, stanieje ale na ile
>? Dowiemy sie 1.06 - ma byc nowy cennik.

te nowe cenniki maja byc co miesiac wiec ja w kolejny szczerze mowiac
nie wierze zupelnie

to samo mialo byc w maju (byly nawet skany) w kwietniu tez sie
pojawialy posty o zmianach poczekajmy moze wiec na info na stronie
neostrady albo tpsa...

To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
icq : 72886465
gg : 3674205