Re: neostrada i co dalej ?

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 04:07:31 MET DST

"Utimetic" <utimetic_NOSPAM_at_go2.pl> napisał:

> wlasnie sie dowiedzialem ze 512 ma kosztowac]
> cos kolo 200zeta za miesiac

Zgadza się.

> ja zrezygnowalem jak wprowadzali te glupie limity

Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
Czemu to co i raz w usenecie spotykam ludzi powtarzających te
bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.
Neostradę mam od jesieni ub.r. i nigdy przez ten czas nie miałem żadnych
limitów.

Rico - Neo512/128 user.
warschau_at_post.pl