Re: SDi czy Netia 128kbit BDI Standard

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to)
Data: Wed 22 May 2002 - 00:29:10 MET DST

On Tue, 21 May 2002, Marcin Kuczera wrote:

> wolałbym
>
> to jest kwestia modulu obslugujacego ppp

bzdury wasc gadasz.
zwykla matematyka:
jedem bajt leci:
10/115200s=0.09ms
typowy ping generuje ok. 100 bajtow (z naglowkami tcp i ppp).
musi poleciec i wrocic czyli:
ping=200*0.09=18ms
i tego NIE przeskoczysz

> Lącza synchroniczne uzywaja troche innego protokolu i innych mechanizmow,
> tak wiec bufor jest odczytywaniu zaraz po odebraniu calej ramki (nie znam
> tego dokladnie).

jak nie znasz, to lepiej zamilknij zamiast pisac glupoty.

liczac podobnie jak wyzej (tylko, ze tutaj na bajt jest 8
bitow, a nie 10 i lacze troche szybsze), to teoretyczny ping na laczu
synchronicznym 128kbit wyniesie ok. 13ms

pozdrawiam/regards

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg