Re: Od kiedy obniżka na Neostradę???

Autor: zamsz (zamsz_at_marsell.interecho.com)
Data: Sun 19 May 2002 - 19:40:28 MET DST

news:ac6gqf$l7b$1_at_news.tpi.pl Tomasz Lam [ZULU]:

> Pytam, bo fajnie by było gdybym miał 512kbps, ale chcę poczekać
> aby wziąć zmienić opcję z 256 na 512 tuż przed zmianą cennika, aby
> abonamentu za dużo nie płacić i aby nie przepłacić doplaty
> instalacyjnej, którą ztcw podniosą przy obniżce abo...

z http://czat.wp.pl/zapis.html?id_czata=987

M_Jozefiak: Już w najbliższym czasie, od czerwca zamierzamy
uatrakcyjnić usługę Neostrady. Powstanie usługa Neostrada 512, wejdzie
szereg produktów szerokopasmowych, których abonament miesięczny będzie
na poziomie ok. 180 zł. Zakładamy zatem obniżenie ceny i zwiększenie
jednoczeœnie szybkoœci transmisji danych. Rzeczywiœcie też uważamy, że
ceny dostępu do Internetu sš wysokie, i będziemy robić wszystko, żeby
je obniżyć, ale zależy to od powodzenia reform restrukturyzacji, które
przeprowadzamy w naszej spółce. Dzisiaj uważnie studiujemy porównania
cen dostępu do Internetu w tej częœci Europy, bo jakiœ punkt
odniesienia trzeba wzišć i one sš na poziomie trochę niższym niż w
Czechach, i nieznacznie wyższym niż na Węgrzech. Benchmarki Europy
Zachodniej sš niższe, ale pamiętajmy, że tam rynek komunikacyjny
zupełnie inaczej się rozwijał.

--
zamsz
Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/